“The only source of knowledge is experience”

Workshop organiseren?

Wil jij een kennisbijeenkomst organiseren? Bijvoorbeeld omdat het geven van workshops, trainingen, masterclasses of seminars jouw expertise is? Of bijvoorbeeld omdat je graag je medewerkers of collega’s extra scholing op een bepaald gebied wilt aanbieden? In beide gevallen houd je je liever met de inhoud bezig, dan met de organisatie eromheen.

Overweldigende randzaken moeten ook gedaan worden

Toch moeten er ook in dit geval zaken worden geregeld. Welke locatie is geschikt? Welke spreker wil je? Hoe zorg je voor voldoende deelnemers? Al die randzaken kunnen met elkaar best overweldigend zijn. Terwijl het evenement van tevoren helemaal niet zo groot leek. Juist daar kun je mij voor inzetten. Hoe klein het evenement ook is, je wilt het immers tot in de puntjes geregeld hebben. Zonder stress vooraf natuurlijk.

Richt je op de inhoud

Ik help je graag. WIE Events regelt alle randzaken om jouw evenement. Of je nu zelf de training of workshop geeft, of wanneer je zoekt naar een geschikte locatie met de juiste sprekers. Dankzij mijn netwerk kan ik je helpen op al deze gebieden. Ik treed dan namens jou op als vertegenwoordiger voor bijvoorbeeld de catering, de deelnemers en de sprekers. Maar je mag me ook inzetten voor een onderdeel van het evenement. Zodat jij je kunt richten op de inhoud.

Waarom WIE events?

  • Ik ken veel sprekers en trainers, dankzij het grote netwerk dat ik door de jaren heen heb opgebouwd.
  • Ik heb ervaring met het organiseren van kleine en grote evenementen.
  • Ik regel alles tot in de puntjes en heb oog voor details, mede dankzij mijn werk als directiesecretaresse en office manager.
  • Ik vind het belangrijk dat jij je kunt richten op datgene waar jij je op wílt richten. Daarom ontzorg ik je wat betreft de rest van de organisatie.

Neem Contact met me op

Wil je eens praten over de mogelijkheden voor jouw event? Dat kan geheel vrijblijvend! Neem contact met me op, dan maken we een afspraak.

 

Workshop organiseren?

Wil jij een kennisbijeenkomst organiseren? Bijvoorbeeld omdat het geven van workshops, trainingen, masterclasses of seminars jouw expertise is? Of bijvoorbeeld omdat je graag je medewerkers of collega’s extra scholing op een bepaald gebied wilt aanbieden? In beide gevallen houd je je liever met de inhoud bezig, dan met de organisatie eromheen.

Overweldigende randzaken moeten ook gedaan worden

Toch moeten er ook in dit geval zaken worden geregeld. Welke locatie is geschikt? Welke spreker wil je? Hoe zorg je voor voldoende deelnemers? Al die randzaken kunnen met elkaar best overweldigend zijn. Terwijl het evenement van tevoren helemaal niet zo groot leek. Juist daar kun je mij voor inzetten. Hoe klein het evenement ook is, je wilt het immers tot in de puntjes geregeld hebben. Zonder stress vooraf natuurlijk.

Richt je op de inhoud

Ik help je graag. WIE Events regelt alle randzaken om jouw evenement. Of je nu zelf de training of workshop geeft, of wanneer je zoekt naar een geschikte locatie met de juiste sprekers. Dankzij mijn netwerk kan ik je helpen op al deze gebieden. Ik treed dan namens jou op als vertegenwoordiger voor bijvoorbeeld de catering, de deelnemers en de sprekers. Maar je mag me ook inzetten voor een onderdeel van het evenement. Zodat jij je kunt richten op de inhoud.

Waarom WIE events?

  • Ik ken veel sprekers en trainers, dankzij het grote netwerk dat ik door de jaren heen heb opgebouwd.
  • Ik heb ervaring met het organiseren van kleine en grote evenementen.
  • Ik regel alles tot in de puntjes en heb oog voor details, mede dankzij mijn werk als directiesecretaresse en office manager.
  • Ik vind het belangrijk dat jij je kunt richten op datgene waar jij je op wílt richten. Daarom ontzorg ik je wat betreft de rest van de organisatie.

Neem Contact met me op

Wil je eens praten over de mogelijkheden voor jouw event? Dat kan geheel vrijblijvend! Neem contact met me op, dan maken we een afspraak.

 

Contactgegevens

Assen & Bunschoten
Telefoon: 06 52 54 21 66
E-mail: renate [at]wie-events.nl
 

WIE Events © 2019