“Work hard play hard”

Bedrijfsfeest organiseren?

Heeft jouw organisatie binnenkort een feestje te vieren? Bijvoorbeeld omdat het zoveel jaar bestaat? Of omdat er een nieuwe locatie wordt geopend? Maar misschien viert er ook wel een medewerker binnenkort een jubileum. Ontzettend leuk, zo’n bedrijfsfeest. Even met de collega’s de zinnen verzetten.  

 

Van feestje naar stress

Maar hoe feestelijk de aanleiding ook is, de organisatie van een bedrijfsfeest kan een stressvolle bezigheid zijn. Hoeveel mensen zet je op de gastenlijst, wie wel en wie niet? Wat is het budget? En valt er binnen dat budget eigenlijk wel iets te plannen? Verstuur je uitnodigingen per mail? Of toch per post? Oh ja, een locatie! Je eigen bedrijfspand is helemaal niet geschikt! Maar het is over 3 weken al!

Heb jij het gevoel dat de organisatie van je bedrijfsfeestje je boven het hoofd groeit? Geen paniek! Ik kan je helpen. Zelfs bij last-minute events. 

Maak van jouw feest een succes

Ik zorg ervoor dat je bedrijfsfeest echt leuk wordt, voor jou en voor je medewerkers en gasten. Samen zetten we de schouders eronder om van jouw feest een succes te maken, uiteraard binnen jouw gestelde budget. En ik zet net die stap extra, denk met je mee en breng zaken naar boven waar je zelf misschien nog niet aan gedacht had. En is je evenement al in kannen en kruiken? Ik check graag met jou nog even alle onderdelen. Zodat ook jij ongestoord van het feest kunt genieten.

 

Wil je weten wat er mogelijk is?

Neem contact met me op voor jouw mogelijkheden. Samen bespreken we wat er kan en wat aansluit bij jouw wensen.

 

Bedrijfsfeest organiseren?

Heeft jouw organisatie binnenkort een feestje te vieren? Bijvoorbeeld omdat het zoveel jaar bestaat? Of omdat er een nieuwe locatie wordt geopend? Maar misschien viert er ook wel een medewerker binnenkort een jubileum. Ontzettend leuk, zo’n bedrijfsfeest. Even met de collega’s de zinnen verzetten.  

 

Van feestje naar stress

Maar hoe feestelijk de aanleiding ook is, de organisatie van een bedrijfsfeest kan een stressvolle bezigheid zijn. Hoeveel mensen zet je op de gastenlijst, wie wel en wie niet? Wat is het budget? En valt er binnen dat budget eigenlijk wel iets te plannen? Verstuur je uitnodigingen per mail? Of toch per post? Oh ja, een locatie! Je eigen bedrijfspand is helemaal niet geschikt! Maar het is over 3 weken al!

Heb jij het gevoel dat de organisatie van je bedrijfsfeestje je boven het hoofd groeit? Geen paniek! Ik kan je helpen. Zelfs bij last-minute events. 

Maak van jouw feest een succes

Ik zorg ervoor dat je bedrijfsfeest echt leuk wordt, voor jou en voor je medewerkers en gasten. Samen zetten we de schouders eronder om van jouw feest een succes te maken, uiteraard binnen jouw gestelde budget. En ik zet net die stap extra, denk met je mee en breng zaken naar boven waar je zelf misschien nog niet aan gedacht had. En is je evenement al in kannen en kruiken? Ik check graag met jou nog even alle onderdelen. Zodat ook jij ongestoord van het feest kunt genieten.

 

Wil je weten wat er mogelijk is?

Neem contact met me op voor jouw mogelijkheden. Samen bespreken we wat er kan en wat aansluit bij jouw wensen.

 

Contactgegevens

Assen & Bunschoten
Telefoon: 06 52 54 21 66
E-mail: renate [at]wie-events.nl
 

WIE Events © 2019